Operera sig så andra ska tycka om en??

Jag har tänkt på det där med operationer. Jag förstår de som opererar sig för att de varit med om någon olycka elr liknande. Men varför operera sig bara för att se snygg ut?? Det fattar inte jag mår man bättre som människa då elr vad?? Nej, det tror jag inte, jag tror att de som opererar sig gör det för att de har dåligt självförtroende. För att de tror att de blir lyckligare och så om de opererar näsan elr brösten... Man blir inte lyckligare av en operation för man kommer bara hitta något nytt man inte tycker om med sig själv. Nästan ingen tycker att den är perfekt och det är synd för alla är perfekta på sitt sätt! Så är det och dessutom så finns det killar som gillar tjejer utan jätte tuttar elr perfekta små näsor. Och varför gjorde de operationen från början jo antagligen för att de ville bli mer accepterade och älskade och det tror jag inte de blev!!



Vem tror man är lyckligast igentligen, och beror ens lycka på utseende??


Kommentarer
Postat av: vasses

De brukar oftast tro att dom finner lyckan på det sättet.. Som kissie. Hon är inte lycklig. Och hon tror att hon bir det genom att göra mer och mer operationer och gå ner i vikt osv för att hon säkert tror att utseendet ger lycka.. Men det man måste göra! Det är att jobba med insidan! Det är där allt sitter! För det finns massor av människor som kanske inte ser snyggast ut men som har det där att dom tycker om sig själv ändå.. Men folk får aldrig in det i skallen :( Alla är vackra och unika på sitt egna lilla sätt :)

2012-05-03 @ 20:16:33
URL: http://vasses.webblogg.se/
Postat av: Moa, Jennifer, Julia

Fin blogg! Ha en bra dag! Kram :)

// www.deliciouus.blogg.se

2012-05-03 @ 20:24:34
URL: http://deliciouus.blogg.se/
Postat av: J

Precis vad jag tycker vasses!!

2012-05-04 @ 14:44:51
URL: http://natnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0